Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Prorok
Sądecki AirSoft
Dołączył: 17 Maj 2012
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Nie 15:09, 01 Mar 2015 Temat postu: GRANIT [8.03.2015 - NIEDZIELA] |
|
|
Zapraszam wszystkich na Granit, od dawien dawna nie było rusha, być może więc nacisk będzie położony na ten tryb.
Informacje o miejscówce, dojazd i podstawowe zasady rozgrywki: sadeckiairsoft.pl/granit.
W temacie tutaj i na Fb można się dogadywać w sprawach wspólnego dojazdu.
Zbiórka: 09;30
Start: 10;00
Lista:
1. Prorok
2. Czorny
3. Kajtek
4. Tasim
5. Grzesiek
6. Seba
7. Kamper
8.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Danjel88
Dołączył: 05 Sty 2015
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Stary Sacz
|
Wysłany: Nie 18:43, 01 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Lista:
1. Prorok
2. Czorny
3. Kajtek
4. Tasim
5. Grzesiek
6. Seba
7. Kamper
8. Daniel ( 3 miejsca wolne, w drugim aucie, kolegi pewnie z 3-4 tez wolne ) 662 253 425
9. Robert
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
HeadShotDealer
Dołączył: 31 Sty 2015
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Nie 20:45, 01 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Lista:
1. Prorok
2. Czorny
3. Kajtek
4. Tasim
5. Grzesiek
6. Seba
7. Kamper
8. Daniel ( 3 miejsca wolne, w drugim aucie, kolegi pewnie z 3-4 tez wolne ) 662 253 425
9. Robert
10.JA
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Skuter
Dołączył: 05 Lut 2013
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Pon 17:10, 02 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Lista:
1. Prorok
2. Czorny
3. Kajtek
4. Tasim
5. Grzesiek
6. Seba
7. Kamper
8. Daniel ( 3 miejsca wolne, w drugim aucie, kolegi pewnie z 3-4 tez wolne ) 662 253 425
9. Robert
10.JA
11. Skuter
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Krzysiek1
Dołączył: 02 Mar 2015
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Pon 18:01, 02 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Lista:
1. Prorok
2. Czorny
3. Kajtek
4. Tasim
5. Grzesiek
6. Seba
7. Kamper
8. Daniel ( 3 miejsca wolne, w drugim aucie, kolegi pewnie z 3-4 tez wolne ) 662 253 425
9. Robert
10.JA
11. Skuter
12.Młody(2 miejsca wolne,790617896)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Krzysiek1 dnia Pon 18:02, 02 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Daniel
Sądecki AirSoft
Dołączył: 20 Lip 2012
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Pią 23:20, 06 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Lista:
1. Prorok
2. Czorny
3. Kajtek
4. Tasim
5. Grzesiek
6. Seba
7. Kamper
8. Daniel ( 3 miejsca wolne, w drugim aucie, kolegi pewnie z 3-4 tez wolne ) 662 253 425
9. Robert
10.JA
11. Skuter
12.Młody(2 miejsca wolne,790617896)
13. Daniel
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
senior
Dołączył: 31 Lip 2012
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4
|
Wysłany: Sob 17:18, 07 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Lista:
1. Prorok
2. Czorny
3. Kajtek
4. Tasim
5. Grzesiek
6. Seba
7. Kamper
8. Daniel ( 3 miejsca wolne, w drugim aucie, kolegi pewnie z 3-4 tez wolne ) 662 253 425
9. Robert
10.JA
11. Skuter
12.Młody(2 miejsca wolne,790617896)
13. Daniel
14. Senior
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Prorok
Sądecki AirSoft
Dołączył: 17 Maj 2012
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Sob 18:58, 07 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Ok, omówię teraz tryb który nas jutro czeka, jest to zmodernizowany tryb 'Rush'.
Mapkę z punktami do obrony możecie zobaczyć w temacie podpiętym u góry 'Reguły rozgrywki, tryby gry'.
Generalnie są 3 pkt obrony : A, B i C.
Pierwszy to Hale na Granicie, drugi to miejsce respa przy rzeczce, trzeci to okopy na skarpie, słynny lasek koło Granitu.
Drużyna broniąca broni tylko jednego punktu w kolejności alfabetycznej, nie broni wtedy innych, w drużynie broniącej jest medyk, dostanie bandaże, i nimi leczy swoich, każdego może wyleczyć tylko raz, leczenie może nastąpić w miejscu śmierci, albo denat kieruję się do wyznaczonego respa i tam medyk go leczy( w pkt A będzie to klasycznie rzeczka, w pkt B będzie to płotek, w pkt c, neutralne miejsce, gdzie będą stały denaty w kamizelkach odblaskowych), po 20 minutach od rozpoczęcia obrony danego punktu, drużyna broniąca jeśli przetrwa otrzymuje 1 punkt, za obronę, jeśli straci ten punkt w ciągu 20 minut, nie otrzymuje punktu, jeśli po 20 minutach ta drużyna będzie bronić się nadal, to nie przerywa się gry, tylko kontynuuje rozgrywkę do ostatniego obrońcy, po wykończeniu wszystkich obrońców, drużyna broniąca przenosi się do następnej bazy, ma na to do 3 minut czasu i w przypadku skarpy do 5 minut na dojście do góry, później następuje atak. Drużyna broniąca skupia swoją obronę w jednym miejscu, np. na halach , nie bawi się we flankowanie, rzeczkę, wał itp., przyjmijmy perymetr obrony o średnicy 50m. Jeśli medyk dostanie kulkę, idzie na respa i czeka jedną minutę, i może wracać go gry, jeśli zginie ostatni uleczony obrońca, medyk przerywa swoją grę.
Drużyna atakująca działa na klasycznych zasadach, respy co 5 minut itp. Po zdobyciu wszystkich pkt, następuję roszada stron.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Prorok
Sądecki AirSoft
Dołączył: 17 Maj 2012
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Sob 18:58, 07 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Ok, omówię teraz tryb który nas jutro czeka, jest to zmodernizowany tryb 'Rush'.
Mapkę z punktami do obrony możecie zobaczyć w temacie podpiętym u góry 'Reguły rozgrywki, tryby gry'.
Generalnie są 3 pkt obrony : A, B i C.
Pierwszy to Hale na Granicie, drugi to miejsce respa przy rzeczce, trzeci to okopy na skarpie, słynny lasek koło Granitu.
Drużyna broniąca broni tylko jednego punktu w kolejności alfabetycznej, nie broni wtedy innych, w drużynie broniącej jest medyk, dostanie bandaże, i nimi leczy swoich, każdego może wyleczyć tylko raz, leczenie może nastąpić w miejscu śmierci, albo denat kieruję się do wyznaczonego respa i tam medyk go leczy( w pkt A będzie to klasycznie rzeczka, w pkt B będzie to płotek, w pkt c, neutralne miejsce, gdzie będą stały denaty w kamizelkach odblaskowych), po 20 minutach od rozpoczęcia obrony danego punktu, drużyna broniąca jeśli przetrwa otrzymuje 1 punkt, za obronę, jeśli straci ten punkt w ciągu 20 minut, nie otrzymuje punktu, jeśli po 20 minutach ta drużyna będzie bronić się nadal, to nie przerywa się gry, tylko kontynuuje rozgrywkę do ostatniego obrońcy, po wykończeniu wszystkich obrońców, drużyna broniąca przenosi się do następnej bazy, ma na to do 3 minut czasu i w przypadku skarpy do 5 minut na dojście do góry, później następuje atak. Drużyna broniąca skupia swoją obronę w jednym miejscu, np. na halach , nie bawi się we flankowanie, rzeczkę, wał itp., przyjmijmy perymetr obrony o średnicy 50m. Jeśli medyk dostanie kulkę, idzie na respa i czeka jedną minutę, i może wracać go gry, jeśli zginie ostatni uleczony obrońca, medyk przerywa swoją grę.
Drużyna atakująca działa na klasycznych zasadach, respy co 5 minut itp. Po zdobyciu wszystkich pkt, następuję roszada stron.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|